Veniturile din tranzacții PayPal Q4 au crescut cu 11,8% în primul raport trimestrial de la adăugarea Crypto
În ultimul trimestru al anului 2020, PayPal a câștigat 16 milioane de conturi lively nete și a gestionat volumul whole de plăți de 277 miliarde USD.
Câștigurile sunt primele gigantului de plăți de la lansarea cumpărării și vânzărilor de cripto la sfârșitul anului trecut. Aceasta a eliminat lista de așteptare pentru BTC, ETH, LTC și BCH pentru toți cei 350 de milioane de utilizatori pe 12 noiembrie 2020.
Clienții care au achiziționat cripto prin intermediul platformei s-au conectat la PayPal de două ori mai mult decât erau înainte de a cumpăra cripto, a declarat compania în actualizare investitor.
Veniturile din tranzacții PayPal au crescut cu aproximativ 12% de la T3 la 5,7 miliarde de dolari. Compania notează, de asemenea, că va recunoaște veniturile din tranzacții din cripto-ul cumpără, vinde și deține produsul, dar nu va embrace tranzacțiile legate de cripto în volumul său whole de plăți.
În particular, cheltuielile PayPal în tehnologie au crescut de la an la an cu peste 30%, până la 732 milioane de dolari.
„Volumul de cripte tranzacționate pe platforma noastră a depășit cu mult previziunile noastre”, a declarat Dan Schulman, CEO al PayPal, în cadrul apelului de câștiguri al companiei în trimestrul IV. „Suntem încântați să construim pe acest succes timpuriu, permițând clienților să își folosească soldul criptografic ca sursă de finanțare. … Sperăm să lansăm prima noastră piață internațională în următoarele câteva luni. ”
PayPal a lucrat cu autoritățile de reglementare și băncile centrale pentru a forma „următoarea generație a sistemului financiar”, a adăugat Schulman.
Compania investește și în unitatea sa de afaceri criptografică, a spus Schulman.
Ca răspuns la o întrebare a analiștilor despre posibile achiziții, în timp ce prețurile activelor digitale sunt ridicate, directorul financiar Paypal, John Rainey, a spus că pofta firmei pentru achiziții este o strategie „multianuală”, dar că este într-o poziție bună pentru a realiza una.
„Suntem unici în ecosistemul fintech deoarece ne bucurăm de price de creștere supradimensionate și suntem profitabili”, a spus Rainey. „Asta ne permite capacitatea de a avea acest activ în care putem privi oportunități anorganice pentru a completa ceea ce facem.”
Rețeaua de comercianți PayPal poate fi mai valoroasă decât serviciile de tranzacționare pe care le poate oferi, a declarat James Friedman, analist senior de cercetare fintech la Susquehanna Monetary Group.
Tranzacționarea criptografică pentru alte companii precum Sq. nu a fost „atât de profitabilă”, a spus Friedman.
„Practic Sq. oferă cripto ca serviciu și fac piață, dar nu prea o marchează”, a spus Friedman. „Tranzacționarea este interesantă, dar nu este la fel de interesantă pentru noi ca un dispozitiv de acceptare a plăților. … [PayPal has] un volum de comerciant incredibil. ”
Datorită cât de dificilă este utilizarea bitcoinului ca mijloc de plată obișnuit, Susquehanna, care este un producător de piață al valorilor mobiliare PayPal, a explorat problema în sondaje.
În decembrie 2020, Susquehanna a chestionat peste 120 de proprietari de întreprinderi mici și mijlocii pentru a-și examina interesul în adoptarea plăților cu bitcoin.
Mai mult de 70% dintre respondenți au spus că vor accepta bitcoin pentru plata la plată, dacă PayPal sau Sq. îl vor activa, dar aproximativ jumătate dintre respondenți au spus că cred că nu va avea niciun impression asupra afacerii lor dacă ar adăuga funcția.
Mai mult de jumătate dintre respondenți au spus că riscul de fraudă ar fi principalul motiv pentru care nu ar accepta bitcoin pentru bunuri și servicii (spre deosebire de volatilitatea bitcoin sau probleme fiscale).
Susquehanna a studiat, de asemenea, peste 100 de adulți americani cu privire la atitudinile față de criptomonede, utilizarea actuală a criptomonedelor și probabilitatea lor de a le utiliza în tranzacțiile de plată. Au descoperit că aproape jumătate dintre respondenți nu vor cumpăra un produs sau serviciu cu criptomonedă, în timp ce 5,5% dintre aceștia ar face acest lucru de 10 sau mai multe ori pe an.
ACTUALIZARE (3 februarie, 22:27 UTC): Adaugă comentarii din partea CEO-ului PayPal, Dan Schulman, cu privire la apelul de câștiguri al companiei în al patrulea trimestru.
ACTUALIZARE (3 februarie, 23:10 UTC): Adaugă comentarii de la directorul financiar PayPal că compania este într-o poziție bună pentru a face o achiziție.