Modul în care Verasity’s Proof of View (PoV) este acordat brevet SUA și oprirea vizualizărilor false
Având în vedere faptul că suntem în period internetului, nu a existat niciodată mai mult conținut disponibil și produs. Deci, indiferent dacă este vorba de actualizări de știri sau de videoclipuri, conținutul crește exponențial la nivel world.
Potrivit cercetărilor, a existat o creștere semnificativă a numărului de spectatori eSport și video. În 2019, s-a înregistrat că au existat aproximativ 245 de milioane de telespectatori și 198 de milioane de entuziaști – o audiență totală de 443 de milioane. Pentru vizualizatorii video: conform Statista, În 2018, numărul de vizualizatori video digitali din Statele Unite s-a ridicat la 228,8 milioane și se preconiza să ajungă la 248,9 milioane până în 2022.
Interesant este că mulți utilizatori on-line nu și-au dat seama că ceea ce li se prezintă ca rezultate ale căutării sunt manipulate în culise. Da, mai multe companii și oameni manipulează sistemul doar pentru a face bani sau pentru a-și spori vizibilitatea cu vizualizări false. Prin urmare, combinația acestor vizualizări false despre conținutul finanțat de publicitate epuizează adevărata valoare a conținutului.
De-a lungul anilor, cea mai mare problemă pentru agenții de publicitate și mărci au fost vizionările false. Peste 50% din cheltuielile pentru publicitate on-line sunt destinate vizionărilor care nu sunt văzute de oameni. După cum vă puteți imagina, acest lucru este foarte scump într-o industrie de 250 de miliarde de dolari, unde jumătate din cheltuieli sunt false. Companiile încearcă să lupte cu acest lucru de ani de zile cu puțin succes. Datorită inovației Proof-of-View, o tehnologie blockchain proprietară care asigură faptul că videoclipurile (conținut și reclame) vizualizate pe platformă sunt vizualizări autentice, verificate și înregistrate ca o înregistrare publică imuabilă.
În ultimii 3 ani, Vștergerea a reușit să dezvolte Proof of View – care permite utilizatorilor săi (agenți de publicitate și mărci) să facă diferența între vizualizările reale și cele false pe blockchain. Interesant este că această inovație a primit acum un brevet american. De fapt, această inovație unică deblochează capacitatea de a câștiga adevărata valoare a conținutului prin oprirea vizualizărilor false.
Modul în care dovada de vedere a Verasity susține ecosistemul spectatorilor, creatorilor, mărcilor și agenților de publicitate
În mod regular, o bucată de conținut excelentă devine partajată natural și continuă să crească pe măsură ce mai mulți oameni se bucură de ea. Dar nu mai este cazul. Datorită cantității tot mai mari de conținut lansat în fiecare zi, este dificil ca conținutul excelent să fie observat. Acest lucru i-a determinat pe oameni să falsifice sistemul – prin falsificarea dovezilor sociale și a companiilor – prin cumpărarea de roboți publicitari care facilitează vizionările video false pentru a monetiza angajamentul fals.
Din păcate, telespectatorii sunt în primire. Videoclipurile umflate cu vizionări false sunt adesea dezamăgitoare și de calitate slabă. Mulți agenți de publicitate încă plătesc pentru a-și difuza anunțurile pe aceste videoclipuri „populare” – neștiind că anunțurile lor sunt vizualizate doar de roboți. Chiar și creatorii care achiziționează vizualizări false se blochează într-un ciclu – plătesc pentru a-și menține veniturile din publicitate, trăind în același timp cu frica de a-și pierde canalele. Mai mult, cei legitimi care nu cumpără vizionări sunt, de asemenea, dezavantajați, deoarece videoclipurile lor nu au statistici de implicare suficient de mari pentru a atrage suficiente oportunități de plată a anunțurilor.
Verasity’s Proof Of View este un schimbător de jocuri. Tehnologia sa de partajare video elimină influența vizualizărilor false asupra modului în care conținutul este clasat, afișat sau valorificat.
Prin procesul de eliminare a vizualizărilor false, ecosistemul Verasity este capabil să creeze o platformă mai valoroasă pentru spectatori, creatori, agenți de publicitate și mărci.
Pentru creatori:
- În sfârșit este un teren de joc egal. Construind un public actual, implicat, puteți crește valoarea conținutului dvs. și puteți fi monetizat destul de mult pentru acesta.
Pentru spectatori:
- Se asigură că conținutul recomandat și afișat a fost văzut și angajat de utilizatori reali. Prin urmare, se poate stabili o adevărată valoare pentru conținut și se afișează conținutul cel mai potrivit pentru spectator.
- Pe măsură ce spectatorii tranzacționează direct cu creatorii, conținutul poate fi evaluat cu precizie de public, mai degrabă decât să fie manipulat de o terță parte.
Pentru agenții de publicitate și mărci:
- Anunțurile dvs. sunt văzute de persoane reale (utilizatori) – nu mai sunt valori umflate. Obțineți vizualizări reale și acoperire reală. Plătește pentru ceea ce primești în loc de falsuri!
- Și folosind playerul recompensat de Verasity, plătiți spectatorii direct pentru atenția lor, ajungeți la publicuri implicate și opt-in, mai degrabă decât persoanele care așteaptă doar butonul „săriți”.
În procesul de eliminare a influenței vizualizărilor false, Proof of View (PoV) îmbunătățește întregul ecosistem video, promovând astfel transparența și încrederea. Și, ca urmare, CPM-urile pe care agenții de publicitate sunt dispuși să le plătească cresc semnificativ – de până la 10 ori pentru a demonstra că mărcile primesc spectatori reali care urmăresc vizionări reale!
Oficial, Verasity primește acum un brevet american.
Current, Verasity a primit oficial Avizul de alocație pentru brevetul SUA nr. 16 / 023.354 pentru sistem și metodă de dovadă a vizualizării prin Blockchain. Aceasta înseamnă că Proof-of-View (PoV) Verasity este protejat ca o tehnologie unică și nu poate fi copiat de alții timp de 17 ani. Acest lucru face ca tehnologia să fie mult mai valoroasă pentru ei și se asigură că numai Verasity o va furniza rețelelor publicitare și mărcilor și poate beneficia de beneficii monetare foarte semnificative.
Verasity este liderul pachetului în furnizarea de tehnologie proprietară pentru a recompensa în mod unic jucătorii, spectatorii și editorii și pentru a proteja agenții de publicitate și mărcile de vizualizări false.