Licitația NFT de la Two Feet și FEWOCiOUS devine a treia care obține vânzări de un milion de dolari

Licitațiile au fost organizate de Illumino, o firmă axată pe NFT, care încearcă să aducă împreună „creatorii de gusturi și artiștii” pentru a lansa artă inovatoare pe lanț. Illumino a fost pus la punct de agenția de administration Keel din Los Angeles, firma de criptare VC Framework Ventures și Bruch Tasks – brațul NFT al Manna Ventures.
NFT-urile au continuat Ziua Îndrăgostiților, începând cu redări 3D unice care au fost vândute celui mai mare ofertant.
Versiunile unice au inclus „Oraș aglomerat” și „Un vârf în capul meu”- lucrări compuse în colaborare de FEWOCiOUS și Two Ft care s-au vândut cu 150.000 USD și respectiv 158.888 USD.
Alte două lucrări colaborative au fost puse la dispoziție pentru licitație deschisă la un preț stabilit de 999 USD fiecare, permițând achiziții nelimitate de NFT-uri în timpul licitației. În complete, au fost bătute 383 ediții ale „CryptoCaster” și 324 ediții Metropolis Hand, generând aproximativ 382.600 USD și respectiv 323.700 USD.
Per complete, cele patru lucrări de colaborare au generat peste 1 milion de dolari în vânzări primare, ceea ce a făcut ca scăderea lui Nifty să fie cea mai valoroasă pentru 2021 până acum. Contul Twitter „The Blockchain Assessment” a menționat că doar trei artiști au emis anterior colecții NFT care au generat vânzări primare în valoare de șapte cifre.
Muzicianul vândut de platină Two Ft și apreciatul artist vizual de 18 ani FEWOCiOUS s-au alăturat pentru lansare jetoane nefungibile, sau NFT-uri, pe piața NFT deținută de Winklevoss, Nifty Gateway.
Bine ați venit la clubul 1 milion + @fewocious @TwoFeetMusic @illumino_art. Vânzările primare de 1.015.181 USD fac ca această scădere să fie cea mai ridicată a anului @niftygateway.
Numai @beeple @muratpak & @trevorjonesart au atins acest second essential în vânzări înainte. pic.twitter.com/MOOfMBQWUB
– Revizuirea Blockchain (@blockreview_) 15 februarie 2021
Potrivit unui anunț, licitațiile NFT Two Ft și FEWOCiOUS au fost destinate să prezinte „modul în care personalitățile artistic pot folosi instrumente de ultimă generație pentru a se angaja cu fanii – și, la rândul lor, să câștige bani – într-un second în care Covid-19 pandemie a închis concerte și galerii. ”
În timp ce un anunț a subliniat impactul pandemiei de coronavirus asupra secorilor de artă dwell – cu blocaje care distrug fluxurile de venituri ale multor muzicieni și artiști prin întreruperea concertelor și galeriilor – cofondatorul Illumino, Michael Ehrlich, a declarat pentru Cointelegraph că firma nu a fost fondată ca răspuns la pandemic.
„În timp ce compania nu a fost fondată ca un eveniment reacționar la pandemie, suntem pasionați să ajutăm artiștii să deschidă modalități inovatoare de a împărtăși și de a-și valorifica creațiile cu lumea”, a spus el.
Ehrlich a declarat că Illumino intenționează să lanseze „mai multe proiecte în viitor care să reducă diferența dintre diferitele comunități de artiști”, menționând că „muzicienii și artiștii vizuali vor fi punctul de plecare, cu mai multe medii de colaborare care vor coborî:”
„Următoarele două versiuni vor continua conceptele inovatoare prezentate în timpul primei versiuni. Ne propunem să aducem noi răsuciri în peisajul NFT, așa cum am făcut, prin tragerea la întâmplare a unei chitare Fender fizice unul-din-unu pentru cumpărătorii NFT „Open CryptoCaster”. ”
NFT-urile par să fi fost extrem de populare în ultima zi de Valentine’s Day, criptograful David Rudnick vândând și o floare digitală pentru 10.8 Eter în valoare de aproximativ 18.600 de dolari pe 14 februarie