În cele din urmă, contează chiar NFT-urile? Rapperul Linkin Park se alătură celebrității NFT mania

Mike Shinoda, muzicianul și cofondatorul trupei de rap-rock Linkin Park, a lansat aseară o licitație pe Rarible pentru „Zora”, un videoclip muzical nefungibil (NFT) dintr-o melodie viitoare. Făcând acest lucru, Shinoda se alătură unei mulțimi în continuă creștere de vedete și influențatori care își scufundă degetele de la picioare în tehnologia NFT – și își aduc bazele de admiratori considerabile.
Noaptea trecută, Shinoda a dezvăluit scăderea cu un scurt Tweet:
Am făcut un lucru: https://t.co/nxirMUsCvb #NFT-uri #Cryptoart @ourZORA
– Mike Shinoda (@mikeshinoda) 6 februarie 2021
Într-o continuare fir Shinoda a descris licitația ca pe un „experiment” și părea să fie impresionat de propunerea de valoare a penuriei și a proprietății dovedibile:
„Iată nebunia. Chiar dacă aș încărca versiunea completă a melodiei conținute pe DSP-uri din întreaga lume (lucru pe care îl pot face în continuare), nu aș ajunge niciodată la aproape 10.000 de dolari, după taxe de la DSP-uri, etichetă, advertising and marketing and many others. ”, a scris el.
El a încheiat firul cu un hyperlink către un explicator „ghid pentru începători” de pe NFT-uri, invitându-i pe adepții săi să afle mai multe.
Mai multe vedete decât o magă de bârfe
Shinoda nu este singura celebritate care a jucat cu NFT-uri.
Ieri, YouTuber Logan Paul a lansat un set de 44 NFT-uri numite cărți pokemon pentru a-și promova viitorul meci de field cu celebrități. La fel, investitorul miliardar Mark Cuban a lansat câteva animații pe jumătate pe Rarible și astăzi lansează un alt set în care cumpărătorii pot solicita videoclipuri personalizate de la gazda Shark Tank.
Cofondatorul jocurilor Polyient, Craig Russo, spune că activitatea celebrității este un produs secundar inevitabil al unei piețe bull bull care depășește spațiul NFT, dar și o potrivire naturală pe piața produselor care leagă mai bine persoanele celebre de comunitățile lor:
„După o perioadă relativ lentă în ultimele luni, piața NFT se încălzește din nou”, a spus Russo. „Având în vedere că cazurile de utilizare actuale pentru NFT sunt abordabile și de natură foarte socială, începem să vedem un flux de interes normal. Acest lucru a dus în cele din urmă la câteva celebrități notabile care au intrat în spațiu. ”
Vedete notabile … și câteva mai puțin decât notabile. Completarea marilor nume care încearcă să amaneteze câteva jetoane este minunea Soulja Boy, care a fost vânzarea obiecte de colecție pe Rarible în ultima săptămână. În prezent, are 30 de animații în valoare de ETH de vânzare și experimentează alte platforme de conținut non-blockchain, după ce a creat latest un cont OnlyFans.
Direct către consumator
În timp ce unele eforturi au fost mai mult decât o captare de bani flagrantă decât altele, există o mulțime de exemple de proiecte și oameni care par cu adevărat interesați să folosească tehnologia pentru a se conecta mai bine cu fanii lor. Cofondatorul Openlaw și membru al grupului de investiții NFT Flamingo DAO, Aaron Wright, spune că este o potrivire naturală și un caz de utilizare excellent pentru blockchain.
„Una dintre viziunile Ethereum a fost întotdeauna Web3 și crearea unei economii de proprietate. Odată cu creșterea NFT-urilor, vedem că acest lucru se desfășoară ”, a spus Wright. „Vedetele recunosc că, în loc să se bazeze pe modele bazate pe reclame, pot interacționa direct cu comunitatea și tribul lor on-line, prin vânzarea lucrărilor lor inventive.”
Pranksy, balena colectoră care a fost latest prozelitizarea NFT-urilor către masă în știrile din fiecare seară, consideră, de asemenea, că vedetele care folosesc NFT-uri pentru a-și genera bani din conținut și pentru a se conecta cu fanii ar putea fi aici pentru a rămâne.
„Mark Cuban nu este primul și nici nu va fi ultima celebritate care va monetiza NFT-urile. Mai multe priviri asupra spațiului nu pot fi decât un lucru bun și speranța este că vor continua să îmbrățișeze și să sprijine comunitatea dincolo de o apucare rapidă de bani ”, a spus colecționarul.
Este o noțiune pe care Shinoda însuși pare să se fi blocat. După ce criticii neinițiați din principiile NFT-urilor l-au criticat pentru vânzarea de conținut pe care utilizatorii îl pot vedea gratuit, Shinoda le-a oferit adepților săi o scurtă lecție despre valoare și NFT-uri:
Lucrul care îi aruncă pe toți este ideea că „ceva ce aș posta pe Instagram nu are valoare”.
Acest lucru este incorect.
Este foarte valoros pentru IG. Activitatea utilizatorului = fac bani. Aici, precise același articol (postarea) are valoare publică reală – pentru * dvs. *#nft
– Mike Shinoda (@mikeshinoda) 6 februarie 2021