Faceți cunoștință cu influenții care aduc blockchain-ul consumatorilor de masă
Următoarea generație de influențatori a ajuns pe scena criptografică și se află într-o misiune de a elimina practicile de monetizare a rețelelor sociale învechite și de a promova modele de venituri ale conținutului bazate pe cripto, care conferă autonomie, autenticitate și adoptarea în masă a consumatorilor.
În valoare de 6 miliarde de dolari în 2020 și urmează să crească la 24,1 miliarde de dolari până în 2025, marketingul influencer este o industrie de scalare. Influențierii sunt de obicei cunoscuți pentru că fac bani prin postări sponsorizate și promoții de marcă plătite pe rețelele de socializare, dar astfel de metode au dus la fricțiuni între influențatori și publicul lor. Aceste tranzacții de marcă se întâmplă de obicei în afara platformei prin intermediul agențiilor, iar dependența de agenții de publicitate pentru a genera bani generează influenți în contracte și campanii care înăbușă creativitatea. Acest lucru a pătat industria cu probleme de încredere: doar 10% dintre tinerii consumatori au multă încredere în astfel de promoții și 88% consideră că autenticitatea influențatorului ar trebui să fie mai importantă decât orice altceva.
În același timp, rețelele de socializare au alimentat anunțurile pentru a-și genera bani pe platformele lor, la rândul lor punând în pericol experiența utilizatorului. Utilizatorii frustrați sunt bombardați cu postări sponsorizate de influențatori și, pe deasupra, cu reclame invazive. Cu toate acestea, cu blocanți publicitari, orbire banner și un sentiment înnăscut al momentului în care trebuie să faceți clic pe butonul „săriți anunțul”, publicul a găsit noi modalități de a ocoli, ignora și localiza tehnicile evidente de vânzare.
Cererea consumatorilor pentru mai multă transparență și încredere determină un subset din ce în ce mai mare de influențatori să caute ulterior tehnologii different și metode de generare a conținutului. Aplicațiile orientate către consumatori valorifică tehnologiile blockchain pentru a satisface această cerere cu modele de monetizare a conținutului bazate pe cripto. La intersecția acestor două tendințe se află Protocolul WOM, care folosește tehnologia blockchain pentru a stimula și recompensa un întreg ecosistem de creatori, autentificatori, editori și agenți de publicitate prin Token-ul său nativ WOM (care înseamnă cuvântul din gură).
Conducerea adoptării mainstream blockchain
Protocolul WOM își propune să aducă blockchain-ul la adoptarea generală, iar rețeaua WOM este concepută să crească prin sisteme de stimulare economică care distribuie recompense tuturor celor care participă pozitiv la rețea. Primul său parteneriat strategic cu aplicația de comerț social bazat pe video, YEAY, permite utilizatorilor fără absolut nici o experiență anterioară în tehnologii blockchain sau criptomonede să configureze portofele, jetoane de miză și să înceapă să câștige recompense bazate pe criptare pentru crearea de conținut autentic. Utilizatorii își pot schimba jetoanele WOM cu carduri cadou de la mărci importante precum Adidas, Spotify, Ps și multe altele (peste 2.500 de mărci din 150 de țări). Numai în decembrie 2020, au fost executate aproximativ 153.000 de tranzacții de recompensă.
Această barieră redusă la intrarea în blockchain încurajează influențatorii stilului de viață să migreze către platforma YEAY. În prezent, mai mult de 45 de influențatori, cu un acoperire combinată de peste 47+ milioane, monetizează recomandările lor de produse în aplicația YEAY, primind recompense WOM Token pentru recomandarea produselor pe care le iubesc. Cel mai mare câștigător de până acum a primit o plată de peste 2.000 de dolari în jetoane WOM – în ciuda faptului că nu a câștigat nimic din aceleași activități pe TikTok.
Unii dintre influenții de pe YEAY includ faimosul jucător de 13 ani, Faze H1ghsyk1, Youtuber și Streamer de succes, GrantTheGoat, influenți în creștere a stilului de viață TikTok / Youtube și Instagram, Corey Campbell, Derek Trendz, Aya Tanjali, celebru compozitor și muzician european, Lukas Rieger, si multe altele.
Bineînțeles, scena criptografică nu este străină de influențatori. Există multe nume venerate care conduc conversațiile crypto și blockchain pe Twitter, cu urmări semnificative și un statut de celebritate în cadrul comunității. Chiar și cel mai cunoscut dintre influențatorii cripto, cu toate acestea, a căror acoperire se extinde de obicei la sutele de mii, sau la capătul superior un milion, ar fi considerat un micro-influențator în scena stilului de viață, în care urmările ajung de obicei la milioane. Acest lucru face ca influențatorii stilului de viață să fie acceleratorii mai puternici ai adoptării blockchain-ului tocmai pentru că pot ajunge mai departe pe piețele de consum cu mult dincolo de blockchain și își pot aduce publicul tânăr cu ei.
Cerere în creștere pe piața organică
Alinierea intereselor dintre creatori, agenții de publicitate și platforme este de fapt posibilă, așa cum este permis de aplicația YEAY și de protocolul WOM subiacent. YEAY, creatorii nu sunt plătiți pentru promovarea mărcilor în sine. În schimb, ei aleg să recomande mărcile și produsele pe care le iubesc cu adevărat și să fie recompensați particular pentru aceste recomandări.
Cu cât aplicația YEAY se umple mai mult cu conținut de recomandare de calitate, cu atât crește partea de aprovizionare a pieței WOM. La rândul său, aceasta alimentează cererea organică a pieței de la mărci, care pot achiziționa jetoane WOM pentru a avea acces la recomandări autentificate pentru inițiative de advertising and marketing și vânzări. Instrumente precum WOM Marketing campaign Supervisor allow acestor mărci să lanseze campanii pentru a promova și a spori vizibilitatea conținutului autentic cu acordul express al creatorului. Între timp, plugin-urile care pot fi plasate direct pe site-urile partenere oferă brandurilor și platformelor de comerț digital posibilitatea de a captura și prezenta acest conținut natural din gură-din-gură direct pe paginile lor de produse.
În același timp, platformele au posibilitatea de a-și monetiza interfața utilizând conținut din gură în gură în loc de reclame invazive, care sunt mai de încredere decât orice altă formă de publicitate.
Conducerea creșterii rețelei
YEAY, utilizatorii sunt recompensați cu jetoane WOM în funcție de implicarea conținutului și de o evaluare de la egal la egal pe care le primește conținutul. Acest proces de evaluare inter pares – în cazul în care membrii comunității mizează jetoane WOM pentru a evalua conținutul pentru autenticitatea acestuia – înseamnă că conținutul fals sau nesincer este filtrat în mod pure din piață. Pentru factorii de influență care caută un mijloc alternativ de a-și monetiza conținutul fără a compromite încrederea, acest mannequin oferă o oportunitate de a reconstrui relații reciproce mai organice cu comunitățile lor.
Mutualitatea este un pilon elementary al economiei WOM, care a fost construit pentru a încuraja partajarea valorii ca un issue cheie al creșterii rețelei. Acest lucru poate fi văzut prin funcții precum caracteristica echipei, care oferă creatorilor selectați puterea de a intra la bordul prietenilor și adepților în echipa lor – și de a crește potențialul de câștig al tokenului WOM al tuturor.
Crypto în mâinile consumatorilor
Influențerii stilului de viață fără fond în blockchain apelează la metode de monetizare a criptomonedelor care au simplificat procesul de câștig și de cheltuire a criptelor. Aceste aplicații le allow să fie recompensați pentru „împărtășirea minții”, în timp ce rămân fideli lor înșiși și comunităților lor. Distribuția mai echitabilă și reciprocitatea reciprocă sunt idealuri importante pentru această nouă clasă de monetizare a rețelelor sociale – și migrația lor către aplicații blockchain prietenoase consumatorilor, aducând comunitățile lor – poate reprezenta punctul elementary pentru adoptarea în masă a blockchain-ului.
Despre autor: Anurag Gautam este un cititor pasionat și comerciant Crypto cu o pasiune pentru scrierea creativă în ultimii ani. Scriind, el intenționează să ajute oamenii să înflorească sincron cu piesele din cunoștințele sale. Nișa sa embrace în principal blockchain, startup-uri și afaceri și tehnologie. A lucrat cu startup-uri, lideri, antreprenori și inovatori.
Picture by Dean Moriarty from Pixabay