Departamentul de educație din SUA promovează punerea înregistrărilor studenților pe blockchain

Pandemia COVID-19 a expus defecte în diferite sectoare. Ca rezultat, o serie de departamente guvernamentale evaluează sistemele bazate pe blockchain ca soluții posibile pentru provocări care implică fluxuri de lucru multipartite, păstrarea înregistrărilor, transparență și multe altele.
De exemplu, Departamentul Educației din Statele Unite a oferit latest finanțare pentru lansarea programului „Inițiativa educațională Blockchain. ” Denumit EBI, acest proiect este condus de Consiliul American pentru Educație – o organizație care ajută comunitatea din învățământul superior să formeze politici publice eficiente – și este conceput pentru a identifica modalități prin care blockchain-ul poate îmbunătăți fluxul de date între instituțiile academice și potențialii angajatori.
Hotărât să caute noi soluții tehnologice, ACE a anunțat „Blockchain Innovation Challenge”La sfârșitul anului 2020 pentru a găsi proiecte capabile să reinventeze ecosistemul educației și ocupării forței de muncă din SUA. Provocarea s-a axat în mod particular pe ajutarea populațiilor slab deservite care au fost cele mai afectate de pandemie.
Louis Soares, ofițer șef pentru învățare și inovare al ACE, a declarat pentru Cointelegraph că, în ansamblu, sectorul învățământului superior a fost afectat financiar de recesiunea economică. Acest lucru a dus la o scădere a înscrierilor studenților, punând și mai multă presiune asupra bugetelor educaționale care necesită acum o abordare digitală:
„Învățământul superior învață să funcționeze într-un mediu cu tehnologie nouă. Trebuie să explorăm diferite moduri de a crea conexiuni între educație și muncă. Aceasta embrace găsirea de noi abordări de acreditare (și angajare) care să valorifice potențialul tehnologiilor emergente pentru a îmbunătăți comunicarea între organizațiile de educație și formare. ”
Blockchain le oferă studenților management asupra acreditărilor lor
Potrivit lui Soares, tehnologia blockchain poate ajuta la împuternicirea studenților, oferindu-le controlul asupra înregistrărilor lor educaționale, cum ar fi gradele și transcrierile. Acest lucru este deosebit de necessary pentru a permite tranziții perfecte să aibă loc atunci când un scholar transferă școli sau pentru cei care caută un loc de muncă și trebuie să prezinte acreditări.
Un doc de la Departamentul Educație stări că înregistrările educaționale sunt, în basic, localizate la școala la care a participat sau a urmat un elev. În plus, observă că dacă un elev a transferat școli, aceste dosare „pot” fi transferate cu elevul, dar unele „pot” rămâne la școală. Ca atare, există o serie de provocări prezente pentru studenții care trebuie să obțină înregistrările lor personale.
Blockchain Innovation Problem a alocat 900.000 de dolari pentru a ajuta la rezolvarea acestei probleme și a anunțat patru câștigători de fază 1 pe 11 februarie. Potrivit Soares, echipele câștigătoare – din Arizona, Nebraska, Texas și Utah – au arătat potențialul de utilizare a blockchain-ului și a tehnologiei de registru distribuite eficientizarea partajării înregistrărilor educaționale.
De exemplu, una dintre echipele câștigătoare a fost proiectul UnBlockEd, care utilizează un sistem bazat pe blockchain pentru a aborda problemele inechitabile de recunoaștere a creditelor de switch. Proiectul este condus de Universitatea din Arizona și Institutul de Tehnologie din Georgia, împreună cu diverși furnizori de tehnologie și instituții academice.
Greg Heileman, viceprepost pentru învățământul universitar la Universitatea din Arizona, a declarat pentru Cointelegraph că UnBlockEd împuternicește studenții, oferindu-le suveranitate de sine asupra înregistrărilor lor de învățare. Heileman a menționat că acest lucru se realizează printr-un sistem descentralizat de gestionare a identității care permite studenților să controleze cine are acces la înregistrările lor de învățare sau la transcrieri:
„Lucrăm pentru a construi un produs minim viabil (MVP) care să demonstreze în mod clar fezabilitatea abordării noastre. Acest MVP va demonstra cum un scholar într-un program de diplomă la orice colegiu / universitate din statul Kentucky se poate transfera în mod eficient la orice alt program de la orice alt colegiu / universitate din stat. „
Mai precise, Heileman a explicat că va fi construită o „foaie de parcurs pentru grad” pentru a le arăta studenților cum să transfere creditele lor anterioare celor din programul de primire. Pentru a asigura acest lucru, UnBlockEd folosește Fluree, o platformă de date descentralizată care stochează date sigure, verificate, refolosibile.
Brian Platz, co-CEO al Fluree, a declarat pentru Cointelegraph că Fluree permite ca datele să fie păstrate în mod privat de către persoane, dar permite, de asemenea, altor părți să vadă aceste informații. Ca atare, diferite grupuri pot emite acreditări, în timp ce cei care primesc informațiile pot verifica dacă datele sunt corecte:
„Aceasta rezolvă problema reutilizării datelor. Folosim un blockchain privat pentru a simboliza datele și pentru a valida o serie de reguli care garantează că informațiile aderă la aceste reguli. Acesta este ca un contract inteligent, dar puternic orientat spre date. ”
Blockchain rezolvă ineficiențele transferului de date
Soluția construită de UnBlockEd este extrem de importantă din mai multe motive. De exemplu, conform unui studiu realizat de Biroul de Responsabilitate al Guvernului, studenții vor face în medie pierde echivalentul unui semestru al cursului de lucru cu fiecare switch.
Heileman a mai împărtășit faptul că din 23 de milioane de studenți din învățământul superior, aproximativ 35% dintre aceștia se vor transfera cel puțin o dată, iar 11% vor face acest lucru de două ori pe parcursul carierei academice. El a subliniat, de asemenea, că colegiile comunitare funcționează în mod disproporționat ca punct principal de intrare pentru studenții din grupurile etnice subreprezentate istoric și din familiile cu venituri mici. „Ca să spunem ușor, articularea transferului este o inechitate structurală în învățământul superior. Speranța noastră este că proiectul UnBlockEd va cut back gradul acestei inechități ”, a comentat Heileman.
O altă victorie proiect a venit de la Texas Girl’s College. Această inițiativă își propune să înființeze un consorțiu de instituții în întreaga regiune a Texasului Nord printr-o platformă de acreditare comună. Platforma ar permite studenților să stocheze și să trimită evidențele lor educaționale colegiilor și angajatorilor din nordul Texasului.
Fluree a contribuit, de asemenea, la dezvoltarea Proiectului Lifelong Learner, care își propune să dezvolte un portofel digital pentru ca profesorii să poată stoca și accesa acreditările, certificările și resursele lor de învățare. Aceasta are scopul de a permite cadrelor didactice să împărtășească aceste acreditări verificabile cu entități precum sistemele de licențiere de stat, departamentele de resurse umane și sistemele de administration al învățării.
Implementarea este următorul pas
Deși fiecare dintre aceste proiecte adoptă o abordare inovatoare pentru rezolvarea provocărilor legate de schimbul de date educaționale, implementarea acestor inițiative va dura probabil ceva timp.
De exemplu, Platz a explicat că există o parte a cererii și ofertei atunci când vine vorba de proiecte bazate pe blockchain. El a subliniat că, deși universitățile și grupurile de învățământ pot elibera studențe acreditări digitale, angajatorii nu le solicită încă: „Încă construim ecosisteme în jurul acestui domeniu, care implică standarde educaționale și guvernamentale”.
Din fericire, Platz a menționat că noua administrație a președintelui Joe Biden arată potențial pentru implementarea de noi standarde tehnologice axate pe blockchain și alte tehnologii emergente care pot oferi beneficii. De asemenea, este încurajator să vedem că alte țări au început să stocheze certificates și înregistrări educaționale pe rețele blockchain.
Matla, de exemplu, a fost una dintre primele țări care a anunțat acest lucru toate certificatele educaționale vor fi păstrate pe un blockchain. Mai mult, Institutul de Tehnologie din Massachusetts, sau MIT, a creat un program pilot în 2017 până în emite certificate digitale bazate pe blockchain absolvenților. Deși acest lucru poate fi, o postare pe blogul MIT Media Lab explicând lecțiile învățate din proiect remarcat că o plată importantă a fost că blockchain-ul este o tehnologie complicată și că există încă foarte puțini oameni care îl înțeleg.