Bitcoin nu mai este un balon, spune CEO-ul grupului Amber

O serie de entități au numit Bitcoin (BTC) un balon de când început cu aproximativ 12 ani în urmă. Michael Wu, CEO al echipamentului de servicii financiare pentru energetic digitale Amber Group, crede însă că altfel.
„Cred că este întotdeauna așa când oamenii intră într-o nouă schimbare de paradigmă,” Wu a spus într-un interviu CNBC joi, referindu-se la conceptul de Bitcoin ca o balon. „Oamenii încep cu îndoieli, cu scepticism – este foarte pure, deoarece vor trebui să-și ia timp să înțeleagă ce este nou acolo, este durabil”, a spus el, adăugând:
„În faza incipientă, acest tip de înțelegere, acest tip de scepticism, vine întotdeauna cu multă volatilitate a prețurilor. Cu toate acestea, nu cred că mai poți numi Bitcoin o bulă, pentru că, așa cum am menționat mai devreme, ai toate aceste instituții, toți acești miliardari, companii de mai multe miliarde de dolari, toate acestea, știi, toți acești nou-veniți în cripto. Ei cumpără Bitcoins, cumpără cripto și există doar 21 de milioane de Bitcoins acolo. ”
Referințele către jucătorii mari care cumpără Bitcoin au devenit mult mai frecvente în ultimele luni. Microstrategie alocată peste 1 miliard de dolari către Bitcoin în 2020. MassMutual a pus 100 de milioane de dolari în BTC cândva după aceea, iar Sq. a intrat ulterior ca welcu 50 de milioane de dolari.
Justificarea creșterii prețurilor pe termen lung a Bitcoin embody oferta sa limitată, potrivită cu un interes semnificativ pentru activ, a explicat Wu. „Va exista volatilitate a prețurilor, vor exista corecții pe termen scurt ale prețurilor”, a adăugat el. „Uneori, aceste corecții de preț pot fi violente, dar cred că am trecut de etapa de a numi Bitcoin o bulă.”
Wu a comentat, de asemenea, BTC și magazinul său de rol valoric, comparable cu aurul. Bitcoin a văzut-o cota echitabilă a comparațiilor împotriva aurului de-a lungul anilor. „Cel mai rău scenariu al Bitcoin este încă o formă mai bună de aur”, a spus el.
Miercuri, compania Wu Amber Group a anunțat că Annabelle Huang, unul dintre partenerii firmei, a primit sarcina de a continua implicarea instituțională și de retail. Amber Group „a numit partener, Annabelle Huang, să conducă GlobalX Heart, o echipă strategică de expansiune globală înființată pentru a crește ofertele de produse instituționale și de vânzare cu amănuntul ale companiei în regiuni precum Coreea de Sud, Japonia, Hong Kong, Singapore, Taipei, America de Nord și multe altele” a declarat o declarație furnizată către Cointelegraph.