Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'coliseum_easy_horst_heating' not found or invalid function name in /home2/internetmoney/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'slake_boastfully_midwife' not found or invalid function name in /home2/internetmoney/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'fop_enqueue_conditional_scripts' not found or invalid function name in /home2/internetmoney/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'guard_merge_happily_meaningfully' not found or invalid function name in /home2/internetmoney/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'wsp_enqueue_scripts_conditionally' not found or invalid function name in /home2/internetmoney/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324
Beeple în munca de 5040 de zile de dragoste - Revista Cointelegraph | InternetMoney

Beeple în munca de 5040 de zile de dragoste – Revista Cointelegraph


La vârsta de 26 de ani, designerul internet din Wisconsin, Michael Winkelmann, a început în fiecare zi să creeze o nouă piesă de artă digitală în timpul său private. El îi cheamă ‘Fiecare zi’.

„Am văzut un pas destul de mare în munca pe care o fac”, spune el. „The ‘Fiecare zi’ sunt practic doar pozele pe care le fac în fiecare zi și le fac de peste 5.000 de zile acum. ”

Treisprezece ani mai târziu, Beeple, așa cum este mai bine cunoscut, a fost comandat de actiuni uriașe precum Justin Bieber și Think about Dragons și a apărut în 2020 ca o figură urâtă în comunitatea NFT. Colecțiile sale de artă digitală au obținut prețuri document în milioane la casele de licitații NFT, inclusiv Rarible și Nifty și este pe cale să facă un pas main în mainstream, Christies oferind un colaj de 5000 de piese zilnice la licitație din 25 februarie până în 11 martie. .

„Acest monumental colaj digital marchează prima dată când lucrarea lui Beeple va fi vândută la o casă importantă de licitații”, spune Christies spus într-un anunț. „Este, de asemenea, prima lucrare pur digitală (NFT) oferită la o casă de licitații tradițională, cu autenticitatea sa asigurată datorită tehnologiei blockchain”,

Opera lui Beeple atinge politica și cultura pop, un exemplu tipic fiind o think about recentă care înfățișează Amazon Jeff Bezos ca o caracatiță pe care a creat-o în ziua în care miliardarul și-a anunțat următoarea retragere din funcția de CEO. Winkelmann spune că ritualul său zilnic l-a făcut un artist mai bun.

„Mesajul mai larg cu acest întreg proiect On a regular basis este doar despre a practica și a privi lucrurile pe termen lung. Îl privesc ca pe un proiect pe termen lung. Și așa, îmbunătățindu-ne în mod gradual și rămânând doar cu ceva. ”

Beeple's Everydays
Artistul NFT Beeple a creat o nouă lucrare digitală în fiecare zi timp de 13 ani. (beeple-crap.com/everydays)

Winkelmann, în vârstă de 39 de ani, a descoperit NFT-urile în urmă cu doar patru luni și s-a apucat imediat să lucreze, transformând arta sa disponibilă gratuit în Instagram în colecții digitale foarte căutate. În noiembrie a vândut un digital cu tematică electorală de colecție pentru 66.666,60 dolari, iar o licitație din decembrie a adus 3,5 milioane de dolari. În timp ce unul bucată a câștigat până la 777.777 dolari, el a vândut și sute de imagini cu 969 dolari, fiecare dintre acestea câștigând de atunci valoarea exponențial.

NFT înseamnă Non-Fungible Token, ceea ce înseamnă că fiecare jeton este unic și, astfel, distinct de alte jetoane. Jetoanele unice fac posibilă desemnarea lor ca reprezentând proprietatea asupra anumitor bunuri digitale, permițând proprietatea transferabilă a imaginilor digitale, a textelor sau chiar a articolelor din joc.

„Cred că va fi văzută doar ca revoluția artei digitale. Cred cu adevărat că acesta este începutul următorului capitol din istoria artei. ”

Artistul din Wisconsin spune că, deși totul este reproductibil pe web, NFT-urile allow deținerea individuală a unei piese, chiar dacă este copiată și difuzată pe scară largă.

„Sunt foarte deschis să allow oamenilor să împartă lucruri și să le posteze oriunde”, spune el. „Nu poți controla internetul. Postezi pe Web, este Internetul de f! Lucrul interesant al blockchain-ului este că îl poți avea în ambele sensuri. ”

El adaugă că NFT-urile sunt un „mod foarte avantajos de a colecționa artă, deoarece va trăi atât timp cât blockchain-ul va trăi și poate lua toate formele diferite”.

Punct de cotitură

În decembrie anul trecut, Winkelmann a intrat în știrile cripto-știrilor după ce a scos la licitație o colecție de opere de artă digitale pentru 3,5 milioane de dolari pe platforma Nifty. În timp ce ultimii 13 ani de Everydays au însoțit o evoluție constantă a carierei de clienți mai buni și salarii din ce în ce mai mari, el nu period prea pregătit pentru succesul „peste noapte”.

„Asta a fost marea schimbare în care a fost ca„ oh, rahat asta este ”, aceasta este o ocazie nebună de a privi munca mea la care nu m-am gândit niciodată cu adevărat ca fiind de colecționat, iar acum brusc este ca„ wow asta este foarte de colecționat! ‘”

Dar el subliniază că nu period un artist înfometat înainte de licitație: „[Many people] cred că acest lucru este un pic mai mult zdrențe pentru bogății decât este. Înainte câștigam bani destul de buni. ”

În timp ce își atribuie succesul unui mare număr de social media și a stabilit numele drept „unul dintre cei mai cunoscuți artiști digitali”, Winkelmann recunoaște că a fost, de asemenea, în locul potrivit la momentul potrivit, cu puțină concurență.

„Există o mulțime de fructe agățate […] În spații mai mature, trebuie să veniți cu o idee fantastică pentru a ieși în evidență, toată lumea are deja rahatul ușor. Se simte ca și cum ar fi încă multe rahaturi ușoare de încercat. ”

Nevermind de Beeple
Nevermind de Beeple, creat pe 29 aprilie 2020 (beeple-crap.com/everydays)

O revoluție artistică

Se spune că arta este fie plagiat, fie revoluție. Lumea artei este într-o stare constantă de redefinire și este regular ca noile stiluri să înceapă ca mișcări subterane „degenerate” care se luptă pentru acceptare în lumea artistică consacrată. În acest fel, este comparable cu criptomoneda, care a fost inițial respinsă și deridată de investitorii și instituțiile tradiționale, mulți dintre care reevaluează acum.

În trecut, Winkelmann spune că nici arta grafică, nici graficienii nu ar putea exista cu adevărat în sens tradițional. Niciun artist grafic nu-și putea vinde cu adevărat opera personală – trebuia să lucreze ca meșteșugari, deoarece lucrul ca artist digital impartial nu period o opțiune.

– Nu a fost. Nu a existat nicio modalitate de a-ți colecta munca. Tehnologia nu a existat, iar piața nu a existat … Toată lumea period doar, știi, impartial sau pur și simplu avea o slujbă sau orice altceva. ”

Aceasta înseamnă că inovația reprezentării NFT proprietate a artei digitale reprezintă un second esențial în arta însăși: arta nu mai trebuie să fie un obiect fizic pentru a fi vândut și afișat, ci este la fel de legitimă ca o manifestare exprimată digital și criptografic transferabilă a minții artistului.

Winkelmann a declarat că viitoarea licitație Christies a colajului său va fi o altă piatră de hotar, întrucât este o mare casă de licitații care va desfășura „prima lor licitație 100% digitală vreodată. Nu va exista nicio piesă fizică; literalmente fac doar licitarea unui JPEG. Și așa, cred că va fi un second foarte mare și o validare mare pentru acest spațiu. De asemenea, vor accepta Ether pentru această licitație pentru prima dată. ” (Christies a licitat o combinație de muncă fizică / piesă NFT anul trecut pentru 130.000 USD.)

„Oricine îl cumpără, voi lucra cu ei în viitor pentru a fi ca„ bine, deci cum vrem să arătăm acest lucru? ” Vrem să o proiectăm pe partea laterală a unei clădiri, vrem să realizăm o pânză uriașă din ea? Vrem să-l punem pe un ecran mare? Opera de artă în sine poate lua o grămadă de forme diferite; asta este frumusețea artei digitale. ”

Banksy pe ea

Călătoria NFT a lui Beeple de la avangardă la acceptare urmează un arc care nu este asemănător cu alți artiști de mare succes, cum ar fi Banksy, a cărui artă de stencil graffiti se vinde în mod fiabil pentru milioane de oameni astăzi. „Acum 20 de ani nu period cazul. A fost vandalism. Așa cum graffiti-ul nu este, știi, „artă”, este vandalism ”.

Într-adevăr, nu trebuie să ne întoarcem cu mult înapoi în timp pentru a găsi narațiuni similare în spațiul blockchain. Înapoi la începutul anului 2018 Cryptokitties, unul dintre primele proiecte NFT, a încetinit întreaga rețea Ethereum, determinând oamenii să acuze drăguțele dar inutile pisici NFT că au ruinat Ethereum.

Este un arc de artă nefericit că artiștii experimentali sunt adesea subapreciați la vremea lor, precum Van Gogh și Monet murind în obscuritate înainte de a obține o recunoaștere largă pentru munca lor. „Deci vrei să mor?” Winkelmann întreabă sarcastic, dar cu un indiciu de frică existențială, la care îl asigur că el apare cu mult înaintea colegilor săi istorici. El este de acord. „Mă simt foarte norocos să fiu în această poziție, mai ales atât de tânăr încât să pot valorifica acest lucru.”

Deși acum poate avea mulți bani, Winkelmann nu se va grăbi să cumpere un Lamborghini.

„Sincer, chiar îl pun înapoi, făcând din ce în ce mai multă artă și proiecte mai cool pe care nu aveam capacitatea de a le face […] pe oricine care îmi colectează lucrările de artă, îi privesc foarte mult ca pe ambasadori și mi-au dat un fel de bani ca să-mi placă „OK, du-te, fă lucruri și mai cool” și asta vreau să fac. Vreau să fac proiecte mai mari, care, evident, necesită mai mulți bani sau să angajez oameni, sau asta sau aia. ”

Având în vedere bugetul său generos de artă, sugerez un NFT Bitcoin Lamborghini care vine cu un lambo actual, fizic, ca simbol fizic bonus. „Cred că este o idee bună, ar fi minunat! Este un lambo verde sau galben? ” el intreaba. „Trebuie să-mi dau seama de așa ceva, simt că ar fi foarte interesant.”

Îi spun că pretind o reducere de 10% la această idee. Beeple râde. „Aveți toate drepturile de autor stabilite acolo!”

Endgame de Beeple
Endgame de Beeple. Creat la 6 ianuarie 2021 ca răspuns la insurecția Capitolului. (beeple-crap.com/everydays)

Piețele de artă au fost reinventate

Apropo de redevențe, NFT-urile deschid noi oportunități pentru artiști, deoarece piesele pot fi programate astfel încât, ori de câte ori sunt vândute, să fie returnată artistului o plată a redevenței de 10%.

Aceasta înseamnă că, dacă un artist vinde inițial o piesă cu 100 USD și cumpărătorul o vinde altcuiva câteva luni mai târziu cu 1.000 USD, artistul își va dubla câștigurile la 200 USD. Și mai interesant, o vânzare de 100.000 de dolari va aduce artistului 10.000 de dolari chiar și la ani de la vânzarea inițială, iar strănepoții artistului ar putea beneficia teoretic de vânzarea artei la o sută de ani după aceea. În această nouă ordine, artiștii au o relație pe tot parcursul vieții și un ambasador al pieselor lor. „Când cumperi unul dintre NFT-urile mele, este începutul relației noastre”, spune Winkelmann.

Există mai multe platforme în care pot fi tranzacționate NFT-uri. Winkelmann preferă Nifty Gateway, deținut de gemenii Winklevoss, pentru vânzările sale. El este departe de a fi o criptomonedă maximalistă, preferând în schimb să-și facă opera de artă cu blockchain cât mai accesibilă.

„Lucrurile care mi-au plăcut la Nifty sunt că acceptă plăți cu cardul de credit score. Și din nou, privesc NFT-urile și blockchain-ul ca un fel de mijloace pentru un scop și nu ca sfârșitul. Este unul dintre aceste lucruri în care nimănui nu-i pasă cum funcționează cardurile de credit score. Ei doar lucrează, îți ușurează viața și așa mă uit la NFT-uri ”

El adaugă: „Nimeni nu va da dracu ‘cu privire la modul în care funcționează NFT sau la ce blockchain sunt”.

Până de curând, o mare parte din arta NFT a fost aproape apropiată de ideile din jurul criptomonedelor și blockchain-ului, oferindu-le un fel de meta-calitate. Winkelmann consideră că acest lucru se va schimba, întrucât NFT-urile sunt doar „mecanismul utilizat pentru a le face, să demonstreze proveniența, să demonstreze proprietatea. Nu cred că a merge mai departe va avea la fel de mult de-a face cu cripto. ”

El spune că arta cu tematică criptografică va continua să existe, dar ca „un subset al artei digitale”.

Viziuni viitoare

Winkelmann crede că totul este digitalizat, iar viețile noastre se vor învârti în curând în jurul realității virtuale și augmentate. Aceasta amintește conceptul de Metaversul, care se referă la un spațiu 3D continuu, partajat, care conectează diferite lumi virtuale împreună. A fost descris inițial de Neil Stephenson în 1992.

Acest viitor poate fi mai aproape decât credem. Cea mai recentă licitație de douăzeci de NFT 1/1 din Beeples a fost achiziționată cu 2,2 milioane de dolari de un fond NFT (da, astfel de lucruri există) în scopul lansării galeriilor de artă digitală VR în mai multe cuvinte virtuale, inclusiv Criptovoxeli, Decentraland și Somnium Area. Piesele au fost grupate împreună cu terenuri virtuale și muzee și simbolizate ca Jeton B.20 astfel încât oricine să poată deține o bucată din istoria NFT. Winkelmann spune că abia începem să explorăm posibilitățile:

„Cred că ne vom uita cu drag la zilele când tocmai am fost lipiți de telefoanele noastre ca„ vremurile bune ”. Realitățile various în care trăiesc oamenii acum nu vor fi nimic în comparație cu realitatea alternativă pe care o vor trăi oamenii când AR devine într-adevăr un lucru foarte viabil și oamenii poartă aceste căști toată ziua. Cred că vei vedea cum se întâmplă niște rahaturi nebunești. ”



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *