Această alianță inspirată de Radix dorește să aducă DeFi la 100 de milioane de utilizatori noi
Finanțele descentralizate au arătat cu 1% că masele nu trebuie să rămână supuse voințelor clasei guvernante financiare. Cetățenii mondiali nu trebuie să cedeze unui sistem financiar care beneficiază de câțiva privilegiați; mai degrabă, pot utiliza instrumente pentru libertatea financiară. Având în vedere acest etos, Radix a creat Alianța Goodfi, o inițiativă cu scopul de a spori suveranitatea financiară pentru utilizatori prin introducerea lor în aplicațiile DeFi.
Radix este o platformă de registru descentralizată cu accent pe aplicațiile DeFi, astfel încât crearea acestui grup a fost firească pentru echipa de dezvoltare. Colaborând cu unele dintre cele mai influente entități din spațiu, AAVE, Chainlink, Messari Capital, și mStable, acest conglomerat nou format intenționează să răstoarne sistemul financiar vechi. Unele dintre aceste proiecte concurează în același sector, iar altele sunt unice, așa că Goodfi nu va promova niciodată un anumit blockchain sau o platformă DeFi. În schimb, Goodfi va răspândi potențialul acestor tehnologii în ansamblu.
O abordare în trei direcții
În intenția de a ajunge la o sută de milioane de noi utilizatori care sunt dispuși să depună cel puțin 1 USD în universul DeFi, Goodfi are multă muncă înainte. Susținută de unele dintre cele mai de succes firme de investiții și proiecte de criptomonede de mai multe miliarde de dolari, echipa Goodfi are multe de oferit în ceea ce privește expertiza, timpul, banii și capacitățile de dezvoltare. Ei nu își limitează ambiția, ceea ce este un semn bun al viitorului.
Vor exista multe grupuri diferite de părți interesate care Goodfi vor viza, fiecare cu provocări unice pe care trebuie să le depășească pentru a adopta DeFi. Aceste grupuri sunt formate din utilizatori financiari tradiționali, cei nebăncați și fără drepturi de autorizare și companii și organizații consacrate. Goodfi va crea conținut diferit și va oferi metodologii diferite în funcție de grup, dar, în basic, Goodfi intenționează să prozelitizeze DeFi utilizând educație, cercetare și conștientizare.
Educație, educație, educație
Educația este esențială pentru succesul pe termen lung, unul dintre motivele pentru care orice părinte care dorește ca copilul său să aibă un viitor luminos subliniază angajamentul față de cauză. Pentru DeFi, această educație va trebui să fie atotcuprinzătoare, deoarece nu există prea mult un predecesor care să stabilească bazele. Acest lucru înseamnă să treceți utilizatorii prin subiecte blockchain, criptomonede și DeFi, precum și să ajutați utilizatorii să acceseze activele digitale cu care să tranzacționeze. Goodfi și membrii săi care vor contribui vor publica în mod regulat materiale educaționale pentru a educa masele cu privire la oportunitățile, riscurile și potențialul pe care DeFi le aduce.
Următorul facet Goodfi se va concentra asupra cercetării, o parte esențială a dezvoltării unei teze bazate pe date. Mulți dintre noi ne implicăm zilnic sau săptămânal în blockchain, ceea ce face ușor să uităm că oamenii „normali” încă nu au nicio idee despre ce este finanțarea descentralizată sau ce poate permite. Cercetarea va ajuta la clarificarea multora dintre preocupările și întrebările pe care utilizatorii noi le pot avea cu privire la eficacitatea platformelor DeFi. Acest lucru va fi bun pentru toți, deoarece va contesta, de asemenea, ipotezele pe care veteranii mai experimentați le-au făcut fără să vrea în timpul călătoriei lor DeFi.
Ultimul punct de concentrare va fi conștientizarea DeFi, o piatră de temelie a stabilirii sectorului în conștiința generală. DeFi a crescut cu peste 40 de miliarde de dolari în ceea ce privește valoarea totală blocată în puțin peste un an, dar aceasta este doar o scădere în găleată atunci când ne uităm la industria financiară totală. Conștientizarea implică deschiderea ochilor utilizatorilor asupra opțiunilor din fața lor, inclusiv arătarea lor cum sunt înșelați în mod regulat de puterile de management, de la bănci la agențiile de credit score. Goodfi dorește să îi conștientizeze pe toți cu privire la posibilitățile pe care le allow piețele cu adevărat corecte și libere, care sunt disponibile numai atunci când organismele centralizate nu au mai multă putere decât utilizatorii rețelei.
Dacă Goodfi își poate atinge obiectivul de o sută de milioane de utilizatori până în 2025, suntem cu toții într-o călătorie sălbatică.